BTL-послуги
BTL (від англ. below-the-line - під лінією) - комплекс маркетингових комунікацій, що відрізняються від прямої реклами ATL (від англ. above-the-Line - над лінією) рівнем впливу на споживачів і вибором засобів впливу на цільову аудиторію. Включає в себе стимулювання збуту, мерчандайзинг, POS-матеріали, виставки та багато іншого.
BTL дозволяє доносити рекламне повідомлення або заклик до покупки безпосередньо до індивідуального споживача, повідомлення в цьому випадку носить максимально особистісний та індивідуальний характер, місце дії максимально наближається до місця продажу або до місця, де приймається рішення про покупку.
BTL-технології використовуються для: • виведення на ринок нових продуктів і нових торгових марок
• підвищення впізнаваності продукту
• збільшення рівня продажів товарів або послуг
• підвищення лояльності покупців і торгових точок до вже існуючого на ринку продукту
• підтримки іміджу бренда
NRG Promo якісно організує і проведе будь-які види btl-проектів:
• Акції в точках продажів, сезонні і святкові акції:
- Розповсюдження листівок, газет і будь-яких інших друкованих матеріалів;
- Семплінг (розповсюдження зразків продукції);
- Акції «купи - отримай подарунок»;
- Дегустації і презентації;
- Консультації и демонстрації;
• Ігрові та інформаційно-розважальні проекти
• Виставки
• Святкові відкриття магазинів, салонів
• Соціальні проекти та акції
• Соціологічні опитування, анкетування
• "Таємний покупець", моніторинг
• Мерчандайзинг
• І багато іншого...