Промо-акція – це один з методів нетрадиційної реклами (BTL). Простими словами, промо-акція - це рекламна діяльність компанії, під час якої ми дізнаємося про продукт не від когось (з телевізора, радіо чи преси), а особисто – під час дегустації, роздачі рекламних зразків продукції чи інформативних листівок, або іншого виду промо-акцій. Під час промо-акції відбувається особистий контакт між промоутером, який представляє компанію виробника чи дистрибутора продукції що просувається та безпосередньо потенційного споживача даної продукції.
А в свою чергу споживач, потенційний чи дійсний, може висловити свою думку щодо смаку, зовнішнього вигляду, функціоналу… і тд. продукції що рекламується та просувається, і ця інформація обов’язково буде врахована виробником. Таким чином, під час промо-акції відбувається двостороння комунікація (обмін інформацією) між компанією-виробником та безпосереднім кінцевим споживачем, чого немає в традиційній рекламі.
1) Інформування: Донесення всієї необхідної замовнику інформації саме до того кому ця інформація адресується.
Наприклад: Роздача промоутером листівок з певною інформацією певній категорії населення (Про новий автосалон, СТО – автомобілістам; Про акцію в магазині жіночої білизни – жінкам; Про вечірку в нічному клубі – молодим людям; і тд.)
2) Переконання: Надання споживачеві всієї необхідної аргументованої інформації про продукт, щоб він зробив свій вибір саме на користь потрібної нам продукції, хоч вона стоїть на одній полиці з конкурентами; чи відвідав саме цей магазин, салон, а не інший…
Наприклад: Консультування відвідувачів щодо певного товару (Переконання що саме цей товар є найкращий, бо він виготовляється з натуральної сировини, без додавання барвників, має відзнаки, нагоди, і тд., і таким чином схиляння споживача до покупки потрібного нам продукту.
Також часто виникає ситуація коли споживач прийшов в магазин за певним набором продуктів, які йому необхідні, а побачивши промо-столи з різноманітними промо-акціями, на одному скуштував (дегустація), на іншому промоутери запропонували подарунок за покупку, на третьому запросили прийняти участь в розіграші цінних подарунків…, і під впливом всіх цих вигідних умов промо акцій, крім того набору продуктів, які йому потрібні були, купив ще й багато інших «акційних» товарів.
Таким чином, найважливішим завданням промо-акції, з яким вона успішно справляється – є збільшення обсягів продажів потрібного нам продукту.
Промо-акції у Львові, будь-якого типу та складності, на професійному рівні організовує та проводить компанія "NRG Promo".
Щоб ознайомитись з нашими цінами - перейдіть в розділ "Прайс"
Щоб замовити промо-акцію у Львові чи інших містах Львівської області - дзвоніть або пишіть нам, контактна інформація - в розділі "Контакти"