Контакти

м. Львів
вул. В.Великого 18

тел./факс (032) 240-97-90

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Організація та проведення Промо-акцій

     Промо-акція – це один з методів нетрадиційної реклами (BTL). Простими словами, промо-акція - це рекламна діяльність компанії, під час якої ми дізнаємося про продукт не від когось (з телевізора, радіо чи преси), а особисто – під час дегустації, роздачі рекламних зразків продукції чи інформативних листівок, або іншого виду промо-акцій. Під час промо-акції відбувається особистий контакт між промоутером, який представляє компанію виробника чи дистрибутора продукції що просувається та безпосередньо потенційного споживача даної продукції.

     В залежності від виду промо-акції, під час цього контакту промоутер може надавати усну інформацію про продукцію (всі плюси та переваги над конкурентами, надавати усні аргументи, які переконають купити цю продукцію), якщо це «консультування потенційних споживачів», надавати можливість фізично спробувати продукцію на смак, дотик, вигляд…, якщо це «дегустація», надати потенційному клієнту зразок продукції для ознайомлення та тесту, якщо це «семплінг», подарувати подарунок, як винагороду за придбану продукцію, якщо це акція «подарунок за покупку», та багато іншого.

     А в свою чергу споживач, потенційний чи дійсний, може висловити свою думку щодо смаку, зовнішнього вигляду, функціоналу… і тд. продукції що рекламується та просувається, і ця інформація обов’язково буде врахована виробником. Таким чином, під час промо-акції відбувається двостороння комунікація (обмін інформацією) між компанією-виробником та безпосереднім кінцевим споживачем, чого немає в традиційній рекламі.

     Серед всіх завдань, які можна виконати за допомогою промо-акції, найчастіше виділяють наступні цілі, яких паралельно досягають при використанні такого унікального рекламного інструменту, як промо-акція:

     1) Інформування: Донесення всієї необхідної замовнику інформації саме до того кому ця інформація адресується.
Наприклад: Роздача промоутером листівок з певною інформацією певній категорії населення (Про новий автосалон, СТО – автомобілістам; Про акцію в магазині жіночої білизни – жінкам; Про вечірку в нічному клубі – молодим людям; і тд.)

     2) Переконання: Надання споживачеві всієї необхідної аргументованої інформації про продукт, щоб він зробив свій вибір саме на користь потрібної нам продукції, хоч вона стоїть на одній полиці з конкурентами; чи відвідав саме цей магазин, салон, а не інший…
Наприклад: Консультування відвідувачів щодо певного товару (Переконання що саме цей товар є найкращий, бо він виготовляється з натуральної сировини, без додавання барвників, має відзнаки, нагоди, і тд., і таким чином схиляння споживача до покупки потрібного нам продукту.

     3) Саме тут і негайно: Завдяки промо акції можна спонукати споживача зробити свій вибір (покупку) саме зараз і негайно, а не завтра, через тиждень, чи колись там може…, саме в цьому магазині, а не в іншому…
Наприклад: Акція «Подарунок за покупку», якщо споживач купить продукцію потрібної нам торгової марки – то отримає від промоутера певний подарунок.
Дуже великій кількості споживачів не важлива назва торгової марки того чи іншого продукту, він прийшов в магазин щоб купити цей продукт, а за купівлю цього ж продукту нашої торгової марки – споживач отримає заохочувальний подарунок, і завдяки промо-акції, яка триває саме в цьому магазині, саме в цей час, саме з такими умовами – споживач зробить свій вибір (покупку) на користь потрібного нам продукту саме в цьому магазині і негайно.

     Також часто виникає ситуація коли споживач прийшов в магазин за певним набором продуктів, які йому необхідні, а побачивши промо-столи з різноманітними промо-акціями, на одному скуштував (дегустація), на іншому промоутери запропонували подарунок за покупку, на третьому запросили прийняти участь в розіграші цінних подарунків…, і під впливом всіх цих вигідних умов промо акцій, крім того набору продуктів, які йому потрібні були, купив ще й багато інших «акційних» товарів.

     Таким чином, найважливішим завданням промо-акції, з яким вона успішно справляється – є збільшення обсягів продажів потрібного нам продукту.

     Промо-акції у Львові, будь-якого типу та складності, на професійному рівні організовує та проводить компанія "NRG Promo".

     Щоб ознайомитись з нашими цінами - перейдіть в розділ "Прайс"

     Щоб замовити промо-акцію у Львові чи інших містах Львівської області - дзвоніть або пишіть нам, контактна інформація - в розділі "Контакти"